lördag 29 september 2007

Snart är jag 36 år....

Jag har aldrig haft någon form av ålderskris. har väl inte någon större ångest över att fylla 36 i morgon. Men jag blir förvånad vad fort det går mina barn känns som det blivit väldigt stora och jag tappar allt mer hår, men skägget växer som det ska :)
Veckan som kommer är barnen hos sin mamma och jag tränar som vanligt så mycket jag kan. Detta ska inte ses som en ålders kris, jag har tränat under många år! På lördag är det taklags fest hos några kompisar, de har väl råkat ut för allt som man inte vill ska hända under en renovering. Toa stolar som ramlar ner, golv som spricker och det mesta är mest knasigt. Men nu är det äntligen klart och väldigt fint.
Kommande söndag spelar Moneybrother på Cirkus...Hoppas att Limpan köpt biljetter!
Träningen kommer antagligen att reduceras nästa vecka, måste vara kvar en del på jobbet..

Inga kommentarer: