söndag 23 november 2008

Trevligt i Rotebro.

Min moster bjöd på väldigt god mat.
Svamp paj, rotfrukts gratäng, köttgryta och fläskfilé med svamp sås.
Mammas äppelkaka var grym den också.
Min eee pc byter skepnad, jag är i färd med att installera Ubuntu 8.10, det verkar gå bra och är grymt mycket snyggare än Xandros.
Anledningen att jag slutligen tog steget var att jag vill ha Spotfy på min eee pc utan att trixa allt för mycket.
När allt fungerar så ska jag hoppa i säng, hoppas att det inte tar för lång tid :)
Ny vecka och massor att göra. Det kommer att bli en del kvälls arbete för min del, inget att gråta över eftersom jag har valt att köra igång ganska sent med mina sysslor.
95% är nu installerat på min lilla ögonsten
Nu har jag startat om och Ubuntu ska starta....Hoppas jag, jag är nu inne på min nya distribution.
Nu ska jag bara fixa till det trådlösa genom att lägga in eee kärnan, tur att det finns guider på internet!

Inga kommentarer: