söndag 20 juni 2010

Äntligen är hon gift!

Lördagens övningar gick till så här, tvättade på morgonen åt en tidig lunch och cyklade till Ikea för att köpa servetter och äta några bakelser som Ikea bjöd på inför den stora dagen. 
Väl hemma lastade jag av det jag köpt och cyklade in till Gamla stan för att se om det var helt överbefolkat. Just där jag tittade var det som vanligt men det var tydligen desto fler på andra platser.
Åter hemma vilade jag en stund och tittade med ett öga på bröllopet, efter det sprang jag en tur. 
Till middag blev det en pizza från Sofies grill och avslutade kvällen med en promenad i sällskap av sonen.
I morse bakade jag ut enklaste frukostbullen (som vanligt med minskad mängd salt, socker och utan frön)och nöjt av doften av nybakat bröd och kaffe.

Inga kommentarer: